Saturday 21 November 2015

Nak Kulit Cerah Licin Tanpa Mekap KLIK Sini! (Miliki kulit cerah mulus dalam 2 minggu)

JELES TENGOK KULIT ORANG PUTIH LICIN TANPA CELA??
Kulit anda kusam,/ berminyak/ berparut/ berjerawat besar/ berjerawat halus?

KINI ANDA JUGA BOLEH MILIKI KULIT PUTIH MULUS BAK ARTIS!
Set Pemutih Terbaik memutih dan mencerahkan kulit wajah, membaiki kerosakan dan masalah kulit, menghilangkan jerawat, jeragat, parut dan garis halus, mencegah penuaan kulit serta menegangkan kulit wajah.





MORE TESTIMONI KAT BAWAH YEEAAA..


Bahan aktif yang MEMBERI KESAN PENCERAHAN & MELICINKAN KULIT:

1.EKSTRAK DELIMA
Kaya dengan vitamin C, vitamin A, Vitamin E, dan antioksida. Menggalakkan regenerasi sel di epidermis kulit bagi menghilangkan flek-flek hitam pada kulit wajah. Merangsang penghasilan antioksida yang membantu melancarkan peredaran darah di bawah permukaan kulit , membaiki jaringan sel-sel di bawah kulit dan menyembuhkan luka, jerawat dan parut, mengawal pengeluaran minyak dan mencegah jerawat, mengatasi masalah kulit kering, memberikan kulit kelembapan, menggalakan penghhasilan kolagen untuk menegangkan dan menganjalkan kulit.

2. KOLAGEN
Menegangkan dan menganjalkan kulit, mengurangkan kedutan dan garis halus, kulit tampak tegang, sihat dan muda

3. GLUTATHIONE
Sejenis antioksida yang sangat bermanfaat untuk penjagaan kulit. Mencegah radikal bebas dari meresap ke dalam kulit dan merosakkan struktur kulit. Kulit memerlukan sumber antioksida tambahan untuk melawan radikal bebas yang banyak menyebabkan masalah kulit seperti kulit kering dan kedutan. Mencegah jerawat, pembentukan flek hitam pada kulit dan mencegah kulit kusam. Berkesan memutihkan kulit dan menjadikan kulit glowing.

4. VITAMIN C
Melindungi kulit dari sinaran matahari dan sinaran UV. memulihkan kulit yang rosak akibat dari terdedah dengan sinaran matahari, menggalakkan penghasilan kolagen, mengurangkan pigmentasi dan mencerahkan kulit .

5. VITAMIN E
Melindungi kulit dari pencemaran dan sinar UV,
Memberi kelembapan kepada kulit, anti keradangan, menghapuskan parut, membantu mengecut menghapus dan mencegah jerawat.

6. VITAMIN B3
Meningkatkan kelembapan kulit, mengurangkan garis-garis halus, meratakan tona kulit

7. KOJIC ACID
Terhasil dari bahan-bahan organik dan bermanfaat untuk memutihkan kulit dengan mengurangkan kawasan gelap yang terhasil akibat dari pigmentasi pada kulit, mengurangkan dan menghilangkan kawasan gelap pada kulit, memulihkan bahagian kulit yang rosak akkibat dari terdedah dengan pancaran matahari.

8. ARBUTIN
Diperoleh dari sumber semulajadi, memutihkan kulit dengan mengurangkann penghasilan melanin , membantu memulihkan kulit secara semulajadi


Set pemutih Ratu Perawan mengandungi:

-Sabun Pencerah (NOT 151102484K)
-Krim siang (NOT 151102483K)
-Krim malam (NOT 151102482K)

SELAMAT & BERKESAN
Untuk pertanyaan & order whatsap 013 425 7476
MILIKI KULIT IDAMAN ANDA HANYA DALAM 2 MINGGU








































"Sebelum pakai ni kulit memang kusam, kena pakai bedak dulu baru boleh kuar rumah..kalau dah lama kluar kena touch up lak..
Lepas pakai skincare ni, baru sebulan, kulit dah cerah glowing, jerawat2 halus dah xde..rase licin je.. n paling happy takde dah kulit kusam..sukenyerrrr ;) ;) ^_^  " - Azwa, Pantai Dalam


"Bau sabun dengan krim malam tu Ya Allah wanginye..bila sapu2 kat muka tu tangan ni pun boleh rasa dah kulit muka i makin licin...kalau tak, ada rasa gerutu2 halus..mama pun tegur yang ni nampak elok dah muka katanya..dahtu sebelum ni i try macam2 skincare..y mahal y murah tapi makin teruk jadinya. y ni pun mulanya dah fed up nak try..tapi xpe lah sb xmahal pun..memang x mengecewakan. So far alhamdulillah ok sangat2 dgn skin i..i bg 5 bintang dear..nak recommend kat adik jugak nanti sb jenis muka kami ni jenis yang oily skin n berjerawat halus..hope satu family boleh dapat kulit putih flawless nanti..hehe" -Pn. Atikah, B.Pahat


Anda yang ada masalah kulit rosak sebab salah pakai produk yang ada bahan terlarang, atau dah try macam2 produk tapi xjumpe2 jugak yang ngam, haaaa boleh try skincare ni..dari bahan semulajadi taw..ekstrak delima dan kandungan kolagen serta glutathione memang sangat2 berkesan memberikan kita kulit yang kita idamkan. haaa..ape uoll tunggu lagi? hehe whatsap segera 013 425 7476 untuk order.

No comments:

Post a Comment